Logo

Rutiner för klagomålshantering

Rutiner för klagomålshantering

Om ni har något ni inte är nöjda med i verksamheten på Säbyholms Montessori så är rutinerna för att framföra klagomål följande:

  • I första hand vänd er till personalen
  • I andra hand vänd er till förskolechef/rektor
  • Om ni anser, att ni inte får gensvar för era klagomål så vänd er till styrelsen såsom huvudman för verksamheten

Skicka era klagomål via mail till klagomal@sabyholm.com eller per post till

Styrelsen

Säbyholmsvägen 70

261 91 Landskrona

Bekräftelse på att ditt mail/brev inkommit kommer omgående och klagomålet handlägges av ordföranden i samarbete med berörda. Hela styrelsen blir informerad om inkomna klagomål och handläggningen av ärendet.

Svar skall komma inom två veckor.

Landskrona 130422

Styrelsen för Säbyholms Montessori

Dela detta

Spåra från din sida.

Lämna en kommentar

Du måste vara inloggad för att skriva kommentarer.

Följ oss